Indledning
Sushi er set som en delikatesse, det er noget professionelle kokke bruger langt tid og mange kræfter til at lave. Da det ikke er det samme at købe færdiglavet nede i supermarkedet kigger man til steder som King’s Sushi, hvor sushi bliver lavet til ens individuelle smag og behag. King’s har i øjeblikket tre forskellige hjemmesider til tre forskellige afdelinger, dette vil der blive lavet om på, der bliver lavet en samlet hjemmeside så det ikke er så forvirrende for nye og gamle kunder. I denne rapport vil der blive vist hvordan gruppens tankegang gennem forløbet har været, samt vil der blive vist gennem metoder hvordan King’s sushi kan forbedres.
Derudover vil der blive vist løsningen og de eventuelle fremtidsplaner der er for brandet.
Problemformulering
Kings running sushi har pt tre forskellige hjemmesider, og tre forskellige webshops, det vil de gerne have samlet på en hjemmeside hvor den er optimeret til både takeaway og restaurant.
Hvordan kan man effektivisere King’s running sushi hjemmesider, og grafiske elementer til en samlet hjemmeside?
- Hvordan skaber man en god kontrast og æstetik for tre hjemmesider i en samlet hjemmeside?
- Hvordan kan man effektivisere klientens forskellige webshops til en samlet side?